Sådan opbygger du et godt omdømme.+

Det hele starter med dit internetbillede som en lille eller mellemstor virksomhedsejer. Hver dag bruges internettet til at søge efter produkter eller tjenesteudbydere. Både fagfolk og virksomhedsejere dømmes. Potentielle købere, oni, Google, venner og associerede virksomheder henviser dem alle. Jeg har mødt så mange mennesker via internettet.

Hver eneste af disse mennesker er dybest set det samme marked. Internettet er den platform, der giver dig mulighed for at præsentere dig selv for folk, du er interesseret i at engagere sig med, og at etablere en kundebase. Internettet kan hjælpe dig med at etablere dig selv som ekspert på dit område, og at formulere din relevante besked (Sådan tjener du dit marked).

Hvad har du tænkt dig at gøre?

Du kan opbygge et godt ry fra starten. Mange virksomhedsejere og fagfolk var synlige, da jeg gik min vej gennem store indkøbscentre, fra den ene butik efter den anden. Det første indtryk af 85-96 procent af disse virksomhedsejere og professionelle ejere var negativt. Da jeg gik gennem indkøbscenteret, bemærkede jeg dem råbe på deres produkter. Det blev anslået, at der var mellem 50 og 60.000.000 mennesker, der gik gennem indkøbscenteret.

Hvordan opbygger jeg mit omdømme?+ Ved at undgå dårlige indtryk (og der er en masse andre dårlige indtryk værktøjer)

Vær ægte. Hvad er du virkelig interesseret i? Vær reel, autentisk, og gøre dit bedste i alle interaktioner, du har med folk, med hvem du affiliate.

Opret alliancer. Vær ikke bange for at dele din viden og tid. Du bør også være generøs med dine kontanter. Alliancer med forretningsfolk, der ønsker, at du skal være deres fortalere, er talrige og varierede. Jeg vil vise hvordan.

Gør din del for at gøre MLM en succes ved at hjælpe andre.

Giv: Dette er den nemmeste måde at gøre din virksomhed kendt på. Hvis du er en kilde til hjælp for folk, vil de tro på dine evner. Dette skaber tillid, som giver dig mulighed for at åbne alle døre.

Opret forbindelse til andre, og vær et stik. Forbind de mennesker, du møder, med en grønnere græsgang.

Få folk til at føle din tilstedeværelse: Dette er en anden givende og sjov måde at få folk til at se dig.

Du må lære at tale. At være en kommunikator er afgørende for succes, såsom den administrerende direktør. Kommuniker effektivt for at demonstrere din værdi og troværdighed

For at blive kendt som den bedste, skal du være den bedste. Vær ikke bekymret for at opbygge nye tilhængere og medlemmer. Der er allerede et marked for dig. Bare start med den nuværende pulje af medlemmer og arbejde på din egen måde.

Opdateringer: Når du er på det sted, du ønsker at være, skal du tale med dit community regelmæssigt. Vær ikke bange for at tale med andre. Det kan synes overvældende i første omgang, men folk vil lytte, hvis der er et klart budskab.

Opbygning af et offlineteam: Hold kontakten med alle de personer, du møder. Prøv ikke at sælge dem noget, mens du taler om din virksomhed. Hvis du vil tilføje værdi, er nøglen.

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *